atom feed6 messages in com.ubuntu.lists.ubuntu-trRe: [ubuntu-tr] ubuntu Türkçe kurulum...
FromSent OnAttachments
ahmed yasarFeb 5, 2008 7:22 am
mustafaFeb 5, 2008 7:51 am
Anıl KARADAĞFeb 5, 2008 9:39 am
Erdal AVŞARFeb 6, 2008 12:52 am
ahmed yasarFeb 6, 2008 10:36 pm
Erdal AVŞARFeb 8, 2008 7:46 am
Subject:Re: [ubuntu-tr] ubuntu Türkçe kurulum eksik
From:mustafa (sand@gmail.com)
Date:Feb 5, 2008 7:51:05 am
List:com.ubuntu.lists.ubuntu-tr

Benzeri şeyler ben de de olmuştu. Kapatıp açtıktan sonra düzeldi.

05.02.2008 tarihinde ahmed yasar <yasa@gmail.com> yazmış:

Merhaba,

Ubuntu 7.10 sistemini kurarken (desktop live cd ) internet erişimi ve kurulumu Türkçe yapmama rağmen sistemde Türkçe problemleri oluyor. Örneğin firefox öntanımlı olarak İngilizce geliyor, dil dosyasını sonradan kurmam gerekiyor. Hatta internette bununla ilgili Türkçe problemleri için language-pack-gnome-tr language-pack-gnome-tr-base language-pact-tr language-pack-tr-base language-support-tr mozilla-firefox-locale-tr-tr openoffice.org-l10n-tr

paketlerinin sonradan synaptic aracıyla kurulması tavsiye edilmiş olduğunu gördüm. Bunu kurulum esnasında yapması gerekmez miydi? Ya da ben kurulumda eksik bir şeyler mi yapıyorum? İkinci olarak k3b paketini kurdum (i18n paketiyle birlikte) ama dil İngilizce olarak geldi. k3b'nin farklı dağıtımlar için Türkçe olduğunu biliyorum. Benzer bir şekilde örneğin fedora 8'de pidgin kurduğumda Türkçe olarak kuruluyorken Ubuntu 7.10'daki ingilizce olarak kuruluyor. Uygulamaların (yerelleştirilmesi her dağıtım için farklı olduğunu sanmıyourum) bir dağıtımda Türkçe olarak gelmesine karşın diğerinde neden İngilizce olarak geliyor? pidgin örneğinde atıyorum versiyonlar farklı olduğundan mı? (yani falanca versiyonun yerelleştirilmesi sağlanmışken filan versiyonu halen yerelleştirilmemiş mi oluyor, yoksa dağıtımlara giren uygulama paketlerinin yerelleştirme paketleri mi eksik oluyor?)

Teşekkürler.