atom feed3 messages in com.ubuntu.lists.ubuntu-trRe: [ubuntu-tr] hdd bölümleme hakkında
FromSent OnAttachments
devvrimFeb 2, 2008 5:45 pm
Cafer ŞimşekFeb 2, 2008 5:49 pm
Erdal AVŞARFeb 4, 2008 9:51 am
Subject:Re: [ubuntu-tr] hdd bölümleme hakkında
From:Erdal AVŞAR (avsa@gmail.com)
Date:Feb 4, 2008 9:51:55 am
List:com.ubuntu.lists.ubuntu-tr

Merhaba, Paket yazılım kaynaklarınızı güncelledikten sonra (üçüncü parti yazılım kaynaklarını da dahil edin) qtparted (ya da partition) diye aratın bakalım neler çıkıyor örn: $ sudo apt-get install qtparted ya da synaptic arama kısmına qtparted yazın. (aklıma ilk gelen yazılım bu). ama yanlış anlamadıysam siz zaten bi linux kurmuşsunuz. bu durumda zaten disk bölümlendirme yapmış durumdasınız. ve bu arada dikkat etmeniz gereken hard diski 4'ten fazla parçaya bölmenizin riskli olacağıdır. Kolay gelsin

03.02.2008 tarihinde devvrim <devv@gmail.com> yazmış:

Merhabalar.. ubuntu 7.10 kullanıyorum 120 gb lik diskim var. ben diskimi işletim sistemini silmeden bölümleme yapmak istiyorum. 2. bir ext3 cıkarmak.. ms ortamında patrion magic diye bir program vardı yanlış hatırlamıyorsam. Linux ta bu işi yapabileceğim bir program varmıdır ?