atom feed2 messages in com.ubuntu.lists.ubuntu-trRe: [ubuntu-tr] 8600 GT ekran kartı i...
FromSent OnAttachments
ahmed yasarDec 19, 2010 2:11 pm
Timuçin KızılayDec 19, 2010 2:30 pm
Subject:Re: [ubuntu-tr] 8600 GT ekran kartı için hangi driver ?
From:Timuçin Kızılay (ti@savaskarsitlari.org)
Date:Dec 19, 2010 2:30:56 pm
List:com.ubuntu.lists.ubuntu-tr

20-12-2010 00:11, ahmed yasar yazmış:

Merhaba,

nvidia 8600GT ekran kartım var. Ubuntu 10.10 amd64 'de Additional Drivers kısmında iki farklı driver buluyor:

Nvidia accelerated graphics driver (version 173) Nvidia accelerated graphics driver (version current) (recommended)

Ben önerileni tercih ediyorum ama diğer sürücü neyin nesidir?

eski versiyondur. Bazı eski model kartlar en yeni sürücülerle sorun çıkarabiliyor, sorun çıkarsa eski versiyonu da denemek kolay olsun diye orada o seçenek.