atom feed2 messages in com.ubuntu.lists.ubuntu-tr[ubuntu-tr] Empathy 2.32.1 vieo konfo...
FromSent OnAttachments
OKEYMAXDec 25, 2010 11:59 am
Özgür KılıçaslanMay 24, 2011 7:02 am
Subject:[ubuntu-tr] Empathy 2.32.1 vieo konforens
From:OKEYMAX (okey@gmail.com)
Date:Dec 25, 2010 11:59:53 am
List:com.ubuntu.lists.ubuntu-tr

herkese merhaba

Ubuntu 10.10 - Maverick Meerkat kullanıcısıyım daha iki gün oldu laptopuma kuralı çok süper bir ubuntu versiyonu olmuş. Fakat Empathy 2.32.1 de ne yaptıysam video ya da sesli arama yapamıyorum

kişi listemde kamerası olan arkadaşlarımın nicklerinin yanında kamerası görünüyor bende o arakdaşla yazışırken bağlantı menüsünden video ya da ses araması yapmak istiyorum fakat karşı tarafa hiçbir davet ya da ona benzer bişi gitmiyor uygunkende meşguldenke denedim olmuyor.

Açaba video arama desteği yok mu ?